Tworzenie stron Jaworzno, Mysłowice

„Marketerzy zakochali się w technologii i zapomnieli, że ludzie kupują od firm, które przedstawiają pewną historię.
Twoim zadaniem jest przekazać tę historię pomimo użytej technologii”.
Don Schultz

Stwórz własną stronę, która będzie Cię wyróżniać i sprawi, że będziesz znany, jak rejon Śląska z wydobycia węgla.

Jeśli chcesz stworzyć dobrą stronę internetową, ważne jest, żebyś wiedział co chcesz w niej przekazać, nie myśląc na początku w ogóle o cenie. Jeśli jesteś, np. mieszkańcem Śląska i wiesz, że w Twojej okolicy nadal ważna jest ciężka praca ludzi, którzy nie boją się wyzwań i codziennie są gotowi schodzić pod ziemię, żeby pracować dla swoich dzieci, to będziesz wiedział, że taką samą pracę, tylko że w innym wymiarze, chcesz włożyć w swoją tworzącą się firmę. Jedni mogą to nazwać lokalnym patriotyzmem, ale Ty nazwiesz to szacunkiem do ziemi, z której się wywodzisz.
Na pewno to podejście do marketingu internetowego będzie inne dla mieszkańca Katowic, a inne dla kogoś kto pochodzi z mniejszej miejscowości, jak np. Jaworzno. Mierzymy się, bowiem z trochę różnymi trudnościami na co dzień. Choć wbrew pozorom każdy człowiek ma takie same potrzeby i aby zacząć tworzyć coś nowego potrzeby jest dobry plan, czyli co zrobić krok po kroku.
Zatem, jeśli chcesz zacząć przygodę z tworzeniem strony to:
-znajdź typ/przykład strony internetowej, który Ci się podoba,
-sprawdź dostępne rozwiązania,
-spróbuj przygotować projekt i treść, którą chciałbyś przekazać,
-wybierz domenę, czyli adres (nazwę) strony,
-zadbaj o SEO (Search Engine Optimization, pozycjonowanie, optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek).

Dodatkowo, odwołując się do tradycji, do miejsc, z których pochodzimy nie mamy się czego wstydzić. Tak naprawdę zaufanie klienta zdobywa się poprzez relacje z nim oraz przez doświadczenie w danej dziedzinie. Zakładając własną stronę internetową stwarzasz okazję, żeby jeszcze więcej osób dowiedziało się w czym jesteś dobry, w jaki sposób kontynuujesz tradycje i wartości, które są Ci bliskie. Za takie podejście do klienta i do marketingu nie wyznacza się ceny, bo jak powiedział Gary Vaynerchuk, amerykański przedsiębiorca, który rozkręcił rodzinny biznes handlu winem: „Dawaj wartość, dawaj wartość, dawaj wartość, a dopiero później sprzedawaj”. I to naprawdę ma sens.